15 Haziran 2017 Perşembe

REKTÖR HASAN GÖNEN DE FETÖ'CÜ ÇIKTI





HASAN GÖNEN DE FETÖ TERÖR ÖRGÜTÜ ÜYESİ

Osmangazi Üniversitesi'nde kimin ne bok olduğu belli değil.

YÖK'ün gönderdiği Üniversite'den atılması gereken 67 kişilik Fetö'cü listesinin çoğu Atatürkçü çıktı...

Üniversite içinde Fetöcü avına çıkan komisyonun başındaki profesör de Fetöcü çıktı...

Oysa gerçek Fetöcüler yönetim kadrosunda:

Rektör Hasan Gönen ve yardımcısı intihalden cezalı Ahmet Çabuk...

...ve diğer yardımcısı Adnan Konuk...

Üçü de Fetö'cü...

Osmangazi Üniversitesi'nde Fetöcüler hala duruyor...

Atatürkçüler linç ediliyor...

Anlaşılıyor ki Tayyip'in darbesi de çakma...

Fetöcülere yönelik linçler de çakma...

Gerçek olan, darbe bahane edilerek Ordu ve Üniversiteler Atatürkçülerden temizleniyor...

Kenan Akkuş (esrehber)


https://www.facebook.com/kenan.akkus.eskisehir





OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ’NDE BİR ORGAN HIRSIZLIĞI DAHA

Osmangazi Üniversitesi'nde Gönül Kaya isimli bir kadının ameliyatla çürümüş böbreğini almak yerine, sağlam böbreğini çaldılar.
Diyalize mahkum edilen kadına şu anda ulaşamıyorum.
Ölmüş olabilir.
Bu olayı kamuoyuna taşıyacağım.
20-25 yaşlarında Onur Kaya ve Tuğba Kaya isminde iki çocuğu var.
Eğer bu yazımı okuyorlarsa lütfen bana ulaşsınlar.
Gönül Kaya'nın anne ve babasının Tepebaşı'nda Anadolu Üniversitesi Eczacılık Fakültesine çok yakın bir blokta ikamet ettikleri bilgisine ulaştım.
Bu yazımı okurlarsa lütfen bana ulaşsınlar.

Kenan Akkuş (esrehber)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder