31 Mayıs 2017 Çarşamba

RÜŞVETÇİ REKTÖRÜN ÇALIŞANI MUTFAK FARESİ HIRSIZ MAHMUT, ÇERKES Mİ?



RÜŞVETÇİ REKTÖRÜN ÇALIŞANI MUTFAK FARESİ HIRSIZ MAHMUT,  ÇERKES Mİ?


AKP kurucusu katil Ilgaz mafyasından yediği rüşvetlerle dilimden düşürmediğim AKP’li parafesörümüz Hasan Gönen’e, iki sene önce bir mektup gönderdim:

“Sevgili Rektörüm,

Asla yalan söylemeyeceğimi her kimse artık öğrendi...
Üniversitenle ilgili ihbarlar yapmaktan bıktım.
Fakat bu kirli işler içimi acıtıyor.

Bundan sonra önce sana bildireceğim, gereği yapılmadığı zaman da kamuoyuna sunacağım ve diyeceğim ki: 

"Rektör Hasan Gönen'e şu tarihte bildirdim fakat gereğini yapmadı."

İşte bir hırsızlık daha:

Hastanenin mutfak depocusu Mahmut Açıkalın isimli şahıs, geceleri Reno'yu arka kapıya yanaştırıyor ve hastane mutfağının erzaklarını evine götürüyor.
Sadece evindeki ihtiyacı için götürse belki sesim çıkmayacak...
Osmangazi Üniversitesi malı en az 10 ton erzağı toptancılara sattı...

Hiç kimsenin ekmeğiyle oynamak istemem.
Fakat bu şerefsiz hırsızın ekmeğiyle değil, pastasıyla oynuyorum.
Bu hırsızı, hırsızlık yapamayacağı bir bölüme sürmeni istirham ederim.

Anlattığım bu hırsızlık konusunda emin olmak istiyorsan, 3-4 gece takip ettir...
Bu mektupu sadece sana gönderdim.

Saygılar...   24.01.2014
Kenan Akkuş (esrehber)”

AKP kurucusu katil Ilgaz mafyasından milyonlarca dolar rüşvet yiyen parafesörümüz  Hasan Gönen bir ay sonra cevap lütfetti: (Yukarıda)

Bütün kameralar en yetkili görevli tarafından gözden geçirildi. Hastane arkası otopark kapısı en geç 18:00'de kilitleniyor.
Herhangi bir olumsuzluğa rastlanmamıştır. Hassasiyetiniz için Üniversitemiz adına teşekkür ederiz.

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Rektörlüğü”


Diyor ki: Sen yalan söylüyorsun, böyle bir vaka yok, yine de teşekkür ederiz…”

Be şerefsiz adam, madem ki böyle bir hırsızlık olmadı, neden bir çok sorumluyu görevden alıp yerine başkalarını atadın?

Neden her yere kameralar döşettin?

Bana gelen ihbarları illa ki kamuoyuna deşifre etmek zorunda mıyım?

Seni adam bildim, ihbar ettim, gereğini yap dedim…

Sen hırsızı görevden almak yerine, hırsızlıkla alakası olmayan bir çok çalışanı haksız yere başka birimlere sürdün…
Fakat hırsız Mahmut hala koltuğunda oturuyor.

En az 10 ton mutfak malzemesini çalıp satan mutfak faresi  hırsıza uyarıda bile bulunmadın.
Mutfak faresi Mahmut da mı çerkes?

Dahası, her kimse bilir ki elimde kuvvetli deliller olmadan hiç kimseyi suçlamam karalamam.

İhbarımdan sonra hırsızlığı bitti…

Bu olayı bana ihbar edenler hala benimle irtibatta ve benim sayemde hırsızlığın bittiğini söylüyorlar.

Fakat Mutfak faresi Mahmut’un çalıp sattığı en az 10 ton mutfak malzemesi için bir ceza yok mu sayın parafesörüm?

Çaldığı tonlarca malzeme kimin malıydı?  Senin mi?

Allah belanı versin, saygıdeğer şerrrefsiz Rektörüm…

Parafesörüm…

Elimdeki yüzlerce ihbarı kamuoyuna sunacağım…

Neler var neler…




Kenan Akkuş (esrehber)




REKTÖR HASAN GÖNEN DE BU HIRSIZLIĞIN İÇİNDE

Profesör Doktor Nilgün Yıldırım ve Doçent Doktor Afsun Şahin’e  milyonlarca dolar kazandıran kornea hırsızlığını  ve Rektör Hasan Gönen’in şerefsizliğini ayrıntılarla yakında anlatacağız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder