31 Mayıs 2017 Çarşamba

OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİNDE ORGAN MAFYASI



ESKİŞEHİR’DE GÖREVLİ POLİS MEMURLARININ DİKKATİNE

LÜTFEN BU YAZIYI OKUYUNUZ

On dört ay önce, Osmangazi Üniversitesi Hastanesinde, bir polis memurunun kardeşi vefat ediyor.

Polis memuru, hastane morguna kaldırılan kardeşinin cesedini görmek için gecenin bir yarısı hastaneye gidiyor.

Morgun kapısından girdiğinde bir de ne görsün…

Kardeşinin cesedi başında birkaç kişi, gözlerine dikiş atıyor…

Kardeşinin gözlerinin ya da kornealarının çalındığını anlıyor.

Morgda, organ hırsızı doktora ve yanındakilere saldırıyor.

Araya giren güvenlik görevlileri polisi sakinleştiriyor.

Ölülerden kornea çalınmasının yasal olduğu söyleniyor.

Hastane Müdürü Mesut Sarıbardak devreye giriyor, polisi ikna ediyor ve olayları kapatıyor…

Bu olayla hiçbir ilgisi olmayan bir hastabakıcının üzerine atılıyor, hastabakıcının işine son veriliyor. (İsmi bende saklı bu şahısı da arıyorum)

Araştırdığımda bu olayın ilk ve son olmadığı, binlerce ölüden organ çalındığı bilgisine ulaştım.

Çalınan sadece kornealar değil.

Aklınıza gelebilecek her organ çalınmış ve hepsi de yasadışı yapılmış…

Özellikle genç ve organları sağlıklı ölüler seçilmiş…

Osmangazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi’nde görev yapan çok sayıda cerrah, işte bu yasadışı yapılan soyguna katılmış…

Çok sayıda bilgiye ulaştım fakat ispat edemiyorum.

Olaylara şahit olan hastane personelinin gizli tanıklığını bekliyorum.

Personelden bir kaçına ulaştım fakat işten atılma korkularından teklifime yanaşmadı.

Bu olayları ortaya çıkarabilmek ve bundan sonra aynı olayların yaşanmasını önleyebilmek için, birilerinin cesaretli olmasını bekliyorum.

MORGDA KARDEŞİNİN KORNEASI ÇALINAN POLİSİ ARIYORUM

Eğer bu polise ulaşabilirsem, gerisi gelir…

Organ mafyasına karışmış pislik herifleri ortaya çıkarmak için bana destek verin.

Organ mafyası üyeleri cerrahlara göz yuman ve hatta organ hırsızlığına ön ayak olan, bu işlerden nemalanan Müdür Mesut Sarıbardak’ın derhal tutuklanması gerekiyor.

Olayları Rektör Hasan Gönen ve yardımcıları biliyor fakat örtbas ediyor.

Kamuoyuna hatırlatıyorum:

Benim amacım birilerini karalamak ya da iftira atmak değildir.

Bu hastanede vefat eden hastaların ailelerinden izin alınmadan organlarının çalınmasını önlemek istiyorum.

Çünkü doktorlar ve hastane personeli, bu yasadışı işten fahiş miktarda para kazanıyorlar.

Yukarıda anlattığım polis memuruna ulaşabilirsem, doğruları anlattığım ortaya çıkacaktır.

Kamuoyuna duyururum…


Yayınlanma tarihi: 28 / 08 / 2013     15:06

Kenan Akkuş (esrehber)
e-mail: eskrehber@gmail.com










BELEDİYE ÇALIŞANI KADINLARA CİNSEL TACİZLERDE BULUNAN SAPIĞI BULDUK

TEPEBAŞI BELEDİYESİ KÜLTÜR VE SOSYAL İŞLER MÜDÜRÜ SEYİT YILDIZHAN

SİZ BÖYLE PİSLİK BİR MAHLUKAT TANIDINIZ MI HİÇ?

OKUDUKLARINIZA İNANAMAYACAKSINIZ:

ESKİŞEHİR TEPEBAŞI BELEDİYESİ MÜDÜRÜ SAPIK SEYİT'İN
YEMEDİĞİ BOK KALMAMIŞ...

PEZEVENKLİK BİLE YAPMIŞ...

BUNLARDAN BİRİ:

ESKİŞEHİR'DE BELEDİYE OTOBÜSLERİNİN İHALELERİNİ ALAN SELAMİ İSMİNDE UÇKURU BOZUK BİR PİSLİK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder