31 Mayıs 2017 Çarşamba

ESKİŞEHİR TIP FAKÜLTESİNE HASTA GELEN ÖLÜ ÇIKIYOR




“HASTA GELEN ÖLÜ ÇIKIYOR”


MISIR’LA MURSİ’YLE, RABİA’YLA  YATIP KALKAN ŞEREFSİZLER…
HASTANELERİMİZ PİSLİK YUVASI… İLGİLENEN YOK MU?…
ALLAH BELANIZI VERSİN…

OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ’NİN
ACİL SERVİSİNDEN  BİR PERSONELLE MUHABBET EDİYORUZ:



MT: “Ben acilde intörnlerin kalp masajı yaptıkları bir hastaya dansla bu işi yaptıklarına şahit oldum.
Hala burada görev yapıyorlar.”

Anlayamadım?

MT: “Ölmüş birisini hayata döndürmenin yolu dans ederek kalp masajı yapmak olmuş.”

Geri gelen oluyor mu?

MT: “Ben şahit olmadım fakat şahit olan arkadaşlar var.”

Acil'in başhekimi kim? Bu konuyu biliyor mu?

MT: “Arif Alper ÇEVİK. Doçent. Dönerden ayda aldığı para 10 bin lira.  Acilin döneri ayrı, hastane ona karışamıyor”

On bin lira mı?  Müthiş… Acil servisinin başındaki bu doçent ne iş yapar ACİL’de?.

MT: “Hastalara baktığına şahit olmadım. Odasına gelir,  bilgisayarda biraz takılıp gider. Yarı ömrü Amerika seyahatlerinde geçer.”

Servisiyle ilgilenmeyen bu Alper, nasıl bir doktordur? Mesleğine ihanet mi ediyor sizce?

MT:” Tanıdığım en ş… doktordur. Kendisiyle anlaşamayan bir doktora uzmanlığını vermemişti. O doktor da çok iyi bir insandı ve protesto olsun diye pazarda soğan sattı. Hatırlamıyor musunuz bu haber  Sakarya  gazetesinde çıktı. Soğan satan doktor diye başlık yapmışlardı.”

Evet hatırladım. Sözün kısası  Eskişehir Tıp Fakültesinin bu bölümü de facia mı diyorsunuz?

MT: “Doğru söylüyorsunuz. Acilin  neresinden tutarsanız tutun her yer facia…  İnceleme geçirse kapatılacak ilk hastane burası olur inanın bana… “

Fakat başımızdakiler AKP’li, Osmangazi’nin rektörü Hasan Gönen de AKP’li… Demek ki hastaneyi incelemek mümkün değil…

MT: “Doğru söylüyorsunuz. Allah hastalarımıza şifa versin de bu pislik yere gelmesinler… Hasta gelen ölü çıkıyor, inanın bana… İsyan ediyorum fakat yapabileceğim hiçbir şey yok… Üzülüyorum…”

DEVAMI VAR…










BELEDİYE ÇALIŞANI KADINLARA CİNSEL TACİZLERDE BULUNAN SAPIĞI BULDUK

TEPEBAŞI BELEDİYESİ KÜLTÜR VE SOSYAL İŞLER MÜDÜRÜ SEYİT YILDIZHAN

SİZ BÖYLE PİSLİK BİR MAHLUKAT TANIDINIZ MI HİÇ?

OKUDUKLARINIZA İNANAMAYACAKSINIZ:

ESKİŞEHİR TEPEBAŞI BELEDİYESİ MÜDÜRÜ SAPIK SEYİT'İN
YEMEDİĞİ BOK KALMAMIŞ...

PEZEVENKLİK BİLE YAPMIŞ...

BUNLARDAN BİRİ:


ESKİŞEHİR'DE BELEDİYE OTOBÜSLERİNİN İHALELERİNİ ALAN SELAMİ İSMİNDE UÇKURU BOZUK BİR PİSLİK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder